Contact

Contactgegevens:

Telefoon: 06 – 4251 2208

E-mail: info@homefinancieeladvies.nl

Mijn werkwijze is dat u binnen 2 werkdagen reactie krijgt.

Postadres:

Home Financieel Advies

Hogezoom 27

4328 EE Burgh-Haamstede

Locatie in Rotterdam: Steupelstraat 40 te Rotterdam (bij Adviesbureau LBA)

Afspraken:

Ik werk alleen op afspraak bij u thuis, op het werk, op mijn locatie in Rotterdam of Burgh-Haamstede. Ook zijn er mogelijkheden voor online gesprekken.

Openingstijden:

Dinsdag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00. (alleen op afspraak)

Wat doet u als u niet tevreden bent?

Voor Home Financieel Advies is klanttevredenheid erg belangrijk. Ik streef continue naar verbetering van de dienstverlening. Desondanks kunnen zaken anders lopen dan verwacht. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening of een klacht heeft, dan bespreek ik dit graag met u.

Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 2 werkdagen een bevestiging en binnen 3 weken handel ik uw klacht af. Mocht dit niet lukken binnen deze periode, dan krijgt u daar bericht van.

Nog niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? En gaat uw klacht over specifieke financiële dienstverlening in het kader van de Wft, zoals bemiddeling en advisering van hypotheek, vermogen, lijfrente, en dergelijke? Dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD neemt alleen klachten in behandeling die u eerst met de financiële dienstverlener zelf heeft opgenomen. Het KiFiD biedt ook informatie, uitleg en advies in verband met geschillen.

Contactgegevens KiFiD
Het aansluitnummer bij het KiFiD is 300.018591
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Schuiven naar boven