Contactgegevens:
Telefoon: 06 – 4251 2208 (Tim Broer, Financieel Specialist)
E-mail: info@homefinancieeladvies.nl
Openingstijden:
Maandag t/m donderdag van 9.00 tot 17.00. (alleen op afspraak)
Postadres / vestigingsadres:
Hogezoom 27, 4328 EE Burgh-Haamstede (vestigingsadres / postadres)
Steupelstraat 40, Rotterdam (bij Adviesbureau LBA / vestigingsadres)
Wat doet u als u niet tevreden bent?
Voor Home Financieel Advies is klanttevredenheid erg belangrijk. Wij streven continue naar verbetering van de dienstverlening. Desondanks kunnen zaken anders lopen dan verwacht. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening of een klacht heeft, dan bespreken wij dit graag met u.
Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 3 werkdagen een bevestiging en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Mocht dit niet lukken binnen deze periode, dan krijgt u daarvan bericht.
Nog niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? En gaat uw klacht over specifieke financiële dienstverlening in het kader van de Wft, zoals bemiddeling en advisering van hypotheek, vermogen, lijfrente, en dergelijke? Dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD neemt alleen klachten in behandeling die u eerst met de financiële dienstverlener zelf heeft opgenomen. Het KiFiD biedt ook informatie, uitleg en advies in verband met geschillen.
Contactgegevens KiFiD
Het aansluitnummer bij het KiFiD is 300.018591
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Postbus 93257
2509 AG Den Haag